torstai 13. toukokuuta 2010

Onko pyhää...



Äidille koitti nyt pyhä. Tämä päivä on pyhitetty vain minulle. Isäntä ja muksut on potkaistu pellolle, he lähtivät ystävän luokse sunnuntaihin asti kyläilemään.


Aion pötköttää, aion lukea, aion ommella ja aion askarrella. Järjestelin jo nurkista tavaroita paikoilleen. Onkohan tuo minuutti-aikataululla suoritettava???


No pää-asia on, ettei kukaan sano minulle sanaakaan. Siis ei hiiskahdustakaan, siitä saan virtaa taas jaksaa eteenpäin.


Aurinko paistaa, hellettä luvattu, aamulla oli kuitenkin vain kaksi asetta lämmintä. Taidanpa juoda terassilla kohta päiväteet, eikä tarvii laittaa ruokaa kellekkään. Vielä on niin hauskaa ulkoilla, kun ei ole miljardi ötökkää korvan juuressa surisemassa ja vaanimassa minun herkullista ja maittavaa vertani. Ehkä se alkaa vasta juhannuksen tienoilla, kuten viime kesänä.

Yllä kuva vintiön 5v hämähäkkikakusta. Nyt saapi alkaa suunnitella neidon synttäreitä, ne kun pidetään viikon päästä lauantaina ja on tarkoitus kutsua vain näitä neitokaisia... Kyllä aika menee, sillä olen koko ajan puhunut kaikille, että neiti täyttää 7 eikä 8, niin kuin oikeasti tapahtuu. Kyllähän äidillä on sopeutminen kun kohta murmeli on teini, kääk.

Helteistä loppuviikkoa!!!


1 kommentti:

Rebekka kirjoitti...

Ihanaa kun jaksat kirjoitella!!!Oon niin laiskistunut tän tietokoneen suhteen...nyt kiinnostaa vaan kesäkukat, sormet syyhyää ja odottaa että saa työntää ne multaan.